Pánské boty

Pánské zimní boty Trekové boty Skate boty Běžecké boty Halové boty Ostatní boty Všechny pánské boty Pánské sandály

Dámské boty

Dámské zimní boty Aerobic Trekové boty Skate boty Běžecké boty Halové boty Ostatní boty Dámské sandály Všechny dámské boty

Dětské boty

Ostatní boty Děti do 5 let


Reebok

Tato sekce je již vyprodána.

značka REEBOK, oblečení REEBOK a boty REEBOK

Založení firmy REEBOK datujeme do roku 1890. Za zakladatel je považován Joseph Williams Foster, který začal v Boltnu v Anglii vyrábět jedny z prvních treter na světě. Jeho cílem byla vyšší rychlost atletů. Během 5 let si jeho ruční výroba treter získala velkou oblibu mezi nejlepšími světovým běžci své doby. Založil společnost J.W. Foster and Sons, jenž si rychle získala významnou mezinárodní klientelu. Při letní olympiádě v roce 1924 společnost J.W. Foster and Sons vyrobila boty pro většinu atletů, ty se pak proslavili díky filmu Chariots of Fire (Ohnivé vozy).

V roce 1958 se dva z vnůků Josepha Williamse Fostera rozhodli navázat na jeho práci a založili společnost, které dali jméno po jednom druhu africké gazely Rhebok – REEBOK.

Paul Fireman si v roce 1979 všiml tří druhů tenisek REEBOK na mezinárodním veletrhu. Dojednal licenci pro severoamerický trh. Tenisky REEBOK se staly s cenou kolem 60 dolarů jedněmi z nejdražších bot na americkém trhu a přitom se výborně prodávaly. Číslo 79 se v této souvislosti objevilo jako motiv na botách, oblečení a doplňcích v kolekci podzim/zima 2007.

V roce 1981 REEBOK poprvé ve své historii překonává hranici tržeb ve výši 1,5 milionu dolarů

Většina světových manažerů označuje rok 1982 ve spojitosti s firmou REEBOK jako její největší počin. REEBOK představil jako první na světě boty vytvořené exkluzivně pro ženy. Byly to boty na tehdy nový a velmi oblíbený druh cvičení Aerobik Dance. Bota se jmenovala Freestyle a spustila „revoluci“ v kondičním cvičení. Firma REEBOK pomohla zpopularizovat kondiční cvičení a díky ní začaly ženy vnímat sportovní boty nejen jako nutnost pro cvičení, ale i jako součást módního trendu. V následujících letech zaznamenal REEBOK obrovský nárust, toho samozřejmě využil a rozšiřoval sortiment do nových oblastí sportu, kde se postupně stával světovou jedničkou. Model bot s označením Freestyle je dnes součástí kolekce Classic a stal se nejvíce prodávaným sportovním modelem bot od firmy REEBOK v její bohaté historii.

V polovině osmdesátých let dvacátého století začala velká expanze REEBOKU na zahraniční trhy. Boty a oblečení značky REEBOK jsou nyní k dispozici ve více než 170 zemí světa. K prodeji REEBOK využívá jak vlastní distributory, tak i síť nezávislých obchodů. Obzvlášť produktivní období zaznamenal Reebok koncem 80. let minulého století, kdy představil technologii pump® REEBOK Pump®- The Pump Technology od firmy Reebok je jedinečná technologie pro individuální nastavení fixace nohy v botě. Tato jednoduchá, ale velmi důmyslná věc dokáže nohu dokonale obepnout a bota se tak dokonale přizpůsobí tvaru nohy. Celá věc funguje na principu dvojitého vzduchového polštáře, který se nafoukne a tím vyplní prostor mezi nohou a botou, tím ji zafixuje a obejme. Tlačítko k nafouknutí vzduchového polštáře je většinou umístěné v oblasti nad kotníkem. Tímto tlačítkem se postupně nafukuje vzduchová komora umístěná uvnitř boty. Tlačítko se mačká krátkými rychlými pohyby, několikrát za sebou, dokud není komora plná vzduchu. Tím si nastavíte potřebnou tvrdost vzduchového vaku a noha je zafixovaná. Pro případné snížení tlaku v komoře použijete druhé tlačítko. Toto druhé tlačítko je menší a slouží k vyfouknutí vzduchu při zouvání boty. Druhé vypouštěcí tlačítko se většinou nachází na druhé straně (na vnitřní straně kotníku).

Na počátku devadesátých let minulého století se společnost REEBOK začíná zaměřovat na sport všeobecně. Doteď dávala přednost oblasti, kde byla světovou jedničkou tj. Fitness. Představuje kolekci oblečení a bot pro atletiku, baseball a americký fotbal. Začíná spolupracovat s řadou profesionálních sportovců (Allen Iverson, Venus Villiams,…). Ze spolupráce s profesionálním golfistou Gregem Normanem vzniká kolekce oblečení – Greg Norman Collection.

V roce 2000 uzavírá REEBOK první velkou smlouvu a to s NFL (liga amerického fotbal v USA). Smlouva je uzavřena na 10 let a její platnost začíná sezónou 2002. NFL poskytla REEBOKU exkluzivní práva na výrobu a prodej kolekce veškerého oblečení, obuvi, doplňků a suvenýrů (dresy, uniformy, teplákovky, oblečení s logem NFL, obuvi, atd.) všech 32 týmů hrající tuto soutěž.

Další americká soutěž, která uzavřela dlouhodobou exklusivní smlouvu s REEBOKEM je NBA (Národní basketbalová liga USA). Reebok může exklusivně navrhovat, vyrábět a prodávat zboží s logy prakticky všech basketbalových soutěží USA (NBA, WNBA – ženská obdoba NBA, NBDL – Národní basketbalová rozvojová liga USA). Tato smlouva se netýká pouze dresů a tréninkového oblečení, ale i pokrývek hlavy, polokošil at. (prakticky všeho).

Rok 2002 v REEBOKU je spjat s první streetovou kolekcí oblečení a obuvi, která na trh vstupuje pod značkou Rbk. Tato kolekce je určena především pro mladou generaci, která od designu očekává reflekci jejiho životního stylu a postoje (autentičnost, dravost, svěžest). Souběžně s kolekcí Rbk REEBOK rozjíždí novou reklamní kampaň – Sounds and Rhythm of Sport, jenž spojuje hvězdy profesionálního sportu (hráče NBA, NFL, tenisty) s nejznámějšími ikonami hip-hopu nebo rapu.

V roce 2003 uzavírá REEBOK partnerství s raperem Jay-Z, z této spolupráce vzniká kolekce oblečení a obuvi S. Carter Collection by Rbk. Tento raper se stal prvním „nesportovcem“, který měl svou vlastní kolekci bot, jež navíc ještě byla úspěšná po celém světě.

Další smlouva uzavřená v tomto roce se týká REEBOKU a raperské hvězdy – 50 cent, vzniká další streetová kolekce pro mladé s názvem G Unit Collection od Rbk.

NHL uzavírá dlouhodobou licenční smlouvu REEBOKEM v roce 2004, REEBOK se stává dodavatel dresů pro všech 30 týmu NHL. Získává celosvětová exkluzivní prává na výrobu a prodej autentických replik dresů, práva používat znaky a názvy v šech týmů NHL, stejně tak soutěže samotné. Touto smlouvou se stává REEBOK partnerem také méně známých hokejových soutěží v Americe (Canadian Hockey League, East Coast Hockey League a American Hockey League).

2005 – Reebok spuští globální marketingovou kampaň I Am What I Am – Jsem co jsem. Podporuje mladou generaci k přijetí své vlastní individuality. V této kampani s REEBOKEM spolupracovali mimo jiné hudebníci – Daddy Yankee , Jay-Z, 50 Cent, vrcholoví sportovci – Donovan McNabb , Allen Iverson, Curt Schilling, Iker Casillas, Kelly Holmes, Yao Ming, skateboardista Stevie Williams.

V roce 2006 se REEBOK stává součástí společnosti Adidas Salamon AG. Adidas za REEBOK zaplatil 3,8 mld USD. Transakce byla oficiálně potvrzena 31.01.2006 a spojením těchto dvou nadnárodních koncernů (REEBOKU a Adidasu) se stává společnost Adidas Group jednou z největších výrobců sportovního vybavení (oblečení, bot, doplňků, atd.) na světě.

V roce 2007 se rozjíždí další celosvětová reklamní kampaň – Run Easy (Běž lehce). REEBOK se snaží inspirovat své zákazníky po celém světě k využití svého vlastního potenciálu. Ostatní značky mluví ve svých reklamách o krvi, potu a slzách, naproti tomu REEBOK obhajuje i ve sportu kamrádství, radost a zábavu.

Další marketingová kampaň firmy REEBOK na sebe nenechá dlouho čekat, je spuštěna v březnu 2008 pod názvem – Move Your (Tvůj pohyb). Reebok oslovuje vlastní individualitu a inovaci. Podporuje TY, kteří se rozhodli dělat věci po svém. Hlavními tvářemi jsou fotbalista Thierry Henry a hokejista Alexander Ovečkin, kteří všem ukázali, jak žijí dělají sport oni, REEBOK chce od svých zákazníků, by žili a sportovali tak, jak jim to vyhovuje.

Největší celosvětové reklamní kampaně firmy REEBOK

Sounds and Rhythm of Sport – Zvuk a rytmus sportu

Reebok zahahuje tuto kampaň v roce 2002, spojuje v ní hudbu (rap) se sportem. V této kampani společnost Reebok prezetuje své výrobky (boty, oblečení doplňky) s ikonami hudby (raper Jay-Z) a největšími hvězdami profesionálního sportu (hráči amerického fotbalu, hráči fotbalu, basketbalisty, tenisty)

I Am What I Am – Jsem to, co jsem

V kampaň z roku 2005 vybízí Reebok hlavně mladé lidi, aby přijali své vlastní individuality. Mezi celebrity vystupující v kampani patří hudební ikony, Jay-Z, Daddy Yankee a 50 Cent, vrcholoví sportovci Allen Iverson, Donovan McNabb, Curt Schilling, Kelly Holmes, Iker Casillas a Yao Ming, obrazovka hvězdy Lucy Liu, John Leguizamo a Christina Ricci a skateboardista Stevie Williams.

Run Easy – Běhat je tak lehké

Marketingová kampaň firmy Reebok z roku 2007 chce inspirovat své zákazníky po celém světě, aby využili svůj vlastní potenciál a projevili svojí individualitu. Zatímco mnoho jiných značek hovoří o krvi, potu a slzách, Reebok propaguje kamarádství, radost a zábavu. Move Your –

Tvůj pohyb

Reebok zahajuje tuto kampaň v březnu 2008, oslavuje individualitu a podporuje ty, kteří se rozhodli dělat věci vlastní cestou. Tvářemi této marketingové kampaně jsou Thierry Henry a Alexander Ovečkin, kteří ukázali světu, jak dělají sport. Reebok se snaží přimět své zákazníky, aby žili a sportovali po svém (aby šli svoji vlastní cestou).

Přihlásit se

Uživ. jméno - email Heslo
Registrovat se » Zapomenuté heslo »

Košík

Košík je prázdný

Stránky

Deichmann katalog obuvi Pokyny pro ošetřování bot - Návod k použití Obchodní podmínky Boty FAQ O botách O nás
www.boty-outlet.cz | Copyright Alensa s.r.o. ©
Partneři