Pánské boty

Pánské zimní boty Trekové boty Skate boty Běžecké boty Halové boty Ostatní boty Všechny pánské boty Pánské sandály

Dámské boty

Dámské zimní boty Aerobic Trekové boty Skate boty Běžecké boty Halové boty Ostatní boty Dámské sandály Všechny dámské boty

Dětské boty

Ostatní boty Děti do 5 let

Obchodní podmínky

Dodací podmínky

Pří nákupech o hodnotě vyšší než 1000,– Kč je poštovné ZDARMA!

Ceny poštovného:

Česká Pošta – platba předem 59,– Kč
Česká Pošta – dobírka 79,– Kč
Osobní odběr – platba předem 20,– Kč
Osobní odběr – platba v hotovosti 40,– Kč

Úvodní ustanovení

Tyto podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě boty-outlet.cz. Následující podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je ALENSA, s.r.o. Stružky 1326/6, 198 00 Praha 9 – Kyje, IČ: 271 79 681, DIČ: CZ27179681, zapsána Městským soudem v Praze – oddíl C, vložka 102349 (provozovatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

a) Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
Dodavatel/pro­dávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Kupující/spot­řebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující/nikoli spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

b) Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
Smlouva se uzavírá v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky je zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky, stejně jako reklamační podmínky, jsou zobrazeny na webových www.boty-outlet.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce ze strany kupujícího.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

a) Všechny objednávky podané prostřednictvím našeho internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
b) Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
c) Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
d) Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
e) Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
f) Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.
g) Pro zákazníky, kteří přichází na produkty proklikem ze serveru Heureka.cz, Zbozi.cz, Hledejceny.cz, Pricemania.cz, Cenovyradce.cz, Muj-nakup.cz, Shopy.cz, Direto.cz, Srovname.cz, Srovnanicen.cz, Seznamzbozi.cz, Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz nebo Hyperzbozi.cz můžeme poskytnout na každý takto navštívený produkt speciální slevu. Sleva se liší dle období.

Dodací podmínky

a) Zboží lze odebrat

  1. osobně
  2. může být doručeno dopravcem
  3. může být zasláno poštou

b) Cena za poštovné (dopravné)

  1. Pošta / dobírka při nákupu do 3 500,– Kč = 95,– Kč
  2. Pošta / bankovní převod při nákupu do 3 500,– Kč = 75,– Kč
  3. PPL/ dobírka při nákupu do 3 500,– Kč = 120,– Kč
  4. PPL/ bankovní převod při nákupu do 3 500,– Kč = 90,– Kč

Pří nákupech o hodnotě vyšší než 3 500,– Kč hradí dopravné prodávající.

Osobní odběr

Obuv objednanou v našem eshopu www.boty-outlet.cz je možné si na základě SMS (o tom, že je zboží připraveno) ZDARMA vyzvednout na těchto adresách:

Osobní vyzvednutí - Brno, Leitnerova 975/34 (provozovna Uloženka)

Deliveries information: Image altBrno, Václavská 237/6, areál ICB vchod
	č. 9 Václavská 237/6, areál ICB vchod č. 9
60200 Brno - město

Otevírací hodiny
Po:  11:00 – 19:00
Út:  11:00 – 19:00
St:  11:00 – 19:00
Čt:  11:00 – 19:00
Pá:  11:00 – 19:00

Mapa a podrobné informace o výdejním místě

Osobní vyzvednutí - Ostrava, 28. října 1422/299 (provozovna Uloženka)

Deliveries information: Image altOstrava, Muglinovská 1091/19 Muglinovská 1091/19
70200 Ostrava - Přívoz

Otevírací hodiny
Po:  11:00 – 19:00
Út:  11:00 – 19:00
St:  11:00 – 19:00
Čt:  11:00 – 19:00
Pá:  11:00 – 19:00

Mapa a podrobné informace o výdejním místě

Osobní vyzvednutí - Praha 4, 5. května 1109/63 (provozovna Uloženka)

Deliveries information: Image altPraha 4, 5. května 1109/63 5. května 1109/63
14000 Praha 4

Otevírací hodiny
Po:  11:00 – 19:00
Út:  11:00 – 19:00
St:  11:00 – 19:00
Čt:  11:00 – 19:00
Pá:  11:00 – 19:00

Mapa a podrobné informace o výdejním místě

Osobní vyzvednutí - Praha 9, Kolbenova 931/40b (provozovna Uloženka)

Deliveries information: Image altPraha 9, Kolbenova 931/40b Kolbenova 931/40b
19000 Praha 9

Otevírací hodiny
Po:  11:00 – 19:00
Út:  11:00 – 19:00
St:  11:00 – 19:00
Čt:  11:00 – 19:00
Pá:  11:00 – 19:00

Mapa a podrobné informace o výdejním místě

provozovatelem služby ULOŽENKA.CZ je:
PZ Czech s.r.o.
Přišimasy 133, Český Brod, PSČ 282 01
IČ: 28925386
DIČ: CZ28925386
Společnost PZ Czech s.r.o. je plátcem DPH.

 

Osobní vyzvednutí - České Budějovice, Otakarova 19 (Zásilkovna - Tvořilka)

Deliveries
	information: Image altČeské Budějovice, Otakarova (Rudolfovská) vstup z ul. Otakarova
Rudolfovská 1
370 01 České Budějovice

Mapa a podrobné informace o výdejním místě V případě potvrzení objednávky do 12:00 bude zásilka odeslána na výdejní místo tentýž pracovní den. Obdržíte informační mail s notifikací „odesláno“. Do čtyř pracovních dní bude připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS. Zásilka bude uložena na výdejním místě Tvořilka (služba Zásilkovna-point), Otakarova 19, České Budějovice maximálně 7 dní.

View Larger Map
Zásilkovna.cz
Tvořilka
Otakarova 19
370 01 České Budějovice

Telefon: 266 610 588 (Zásilkovna – pobočka Praha)
Email: cb@zasilkovna.cz
www.zasilkovna.cz

Otvírací doba:
Pondělí – pátek: 8:30 – 18:30
Sobota: 8:30 – 12:30
Neděle: ZAVŘENO
UPOZORŇUJEME: Zásilkovna.cz pouze zprostředkovává dopravu a výdej objednaných zásilek. Služba funguje obdobně jako Česká pošta nebo jakákoliv jiná přepravní firma, s tím rozdílem, že zákazníkovi není balík doručen na adresu bydliště. Zákazník (nebo ten komu zákazník předal heslo k vyzvednutí) si musí přijít pro balík do zásilkovna-pointu – do výdejního místa.

Osobní vyzvednutí - Kroměříž (Zásilkovna - Komenského náměstí 373)

Deliveries information: Image altKroměříž, (CZC - Hlaváč CZ)
	Komenského nám. Komenského náměstí 373
767 01 Kroměříž

Mapa a podrobné informace o výdejním místě V případě potvrzení objednávky do 12:00 bude zásilka odeslána na výdejní místo tentýž pracovní den. Obdržíte informační mail s notifikací „odesláno“. Do čtyř pracovních dní bude připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS. Zásilka bude uložena na výdejním místě T-mobile partner (služba Zásilkovna-point), Komenského náměstí 373, 767 01 Kroměříž, maximálně 7 dní.

Zvětšit mapu
Zásilkovna.cz
T-mobile partner
Komenského náměstí 373
767 01 Kroměříž

Telefon: 266 610 588 (Zásilkovna – pobočka Praha)
Email: praha@zasilkovna.cz
www.zasilkovna.cz

Otvírací doba:
Pondělí – pátek: 8:00 – 17:00
UPOZORŇUJEME: Zásilkovna.cz pouze zprostředkovává dopravu a výdej objednaných zásilek. Služba funguje obdobně jako Česká pošta nebo jakákoliv jiná přepravní firma, s tím rozdílem, že zákazníkovi není balík doručen na adresu bydliště. Zákazník (nebo ten komu zákazník předal heslo k vyzvednutí) si musí přijít pro balík do zásilkovna-pointu – do výdejního místa.

Osobní vyzvednutí - Mladá Boleslav, Železná 51 (Zásilkovna - Solární centrum Relax)

Deliveries
	information: Image altMladá Boleslav, Železná Železná 51 (vchod z ul. Masná)
293 01 Mladá Boleslav

Mapa a podrobné informace o výdejním místě V případě potvrzení objednávky do 12:00 bude zásilka odeslána na výdejní místo tentýž pracovní den. Obdržíte informační mail s notifikací „odesláno“. Do čtyř pracovních dní bude připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS. Zásilka bude uložena na výdejním místě Solární centrum Relax (služba Zásilkovna-point), Železná 51 (vchod z ul. Masná), 293 01 Mladá Boleslav maximálně 7 dní.

View Larger Map
Zásilkovna.cz
Solární centrum Relax
Železná 51 (vchod z ul. Masná)
293 01 Mladá Boleslav

Telefon: 731 323 155
Email: mb@zasilkovna.cz
www.zasilkovna.cz

Otvírací doba:
Pondělí – pátek: 10:00 – 19:00
Sobota – neděle: ZAVŘENO
UPOZORŇUJEME: Zásilkovna.cz pouze zprostředkovává dopravu a výdej objednaných zásilek. Služba funguje obdobně jako Česká pošta nebo jakákoliv jiná přepravní firma, s tím rozdílem, že zákazníkovi není balík doručen na adresu bydliště. Zákazník (nebo ten komu zákazník předal heslo k vyzvednutí) si musí přijít pro balík do zásilkovna-pointu – do výdejního místa.

Osobní vyzvednutí - Olomouc, Pavelčákova 21 (Zásilkovna - Optika Mgr. Eva Bazgerová)

Deliveries
	information: Image altOlomouc, Pavelčákova 21 Pavelčákova 21
779 00 Olomouc

Mapa a podrobné informace o výdejním místě Zboží skladem objednané do 12:00 hod expedujeme na výdejní místo tentýž pracovní den. Zásilka bude na výdejním místě Optika Mgr. Eva Bazgerová, Pavelčákova 21, 779 00 Olomouc (centrum Olomouce, 50 metrů od radnice, naproti hotelu Trinity (dříve Gemo), parkoviště za hotelem) připravena k vyzvednutí do tří pracovních dní. O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni přes SMS a e-mail. Objednávku je nutné vyzvednout do 7 dní od doručení na výdejní místo (pokud si nepožádáte o bezplatné prodloužení).

Zvětšit mapu
     Optika Mgr. Eva Bazgerová – Zásilkovna-point
Pavelčákova 21
779 00 Olomouc
Telefon: +420 266 610 588
Email: praha@zasilkovna.cz
Web: www.zasilkovna.cz

Otvírací doba:
Pondělí a středa: 09:00 – 12:00 a 13:00 – 16:00 hod.
Úterý a čtvrtek : 09:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00 hod.
Pátek: 09:00 – 12:00 hod.
Sobota a neděle: ZAVŘENO
UPOZORŇUJEME: Zásilkovna.cz zprostředkovává dopravu a výdej objednaných zásilek obdobně jako jakákoliv jiná přepravní firma. Zákazník (nebo zákazníkem pověřená osoba) musí přijít pro balík do Zásilkovna-pointu (výdejního místa).

Osobní vyzvednutí - Plzeň, Přemyslova 15 (Zásilkovna - Tvořilka)

Deliveries
	information: Image altPlzeň, Přemyslova, naproti centru Plaza Naproti centru Plaza
Přemyslova 15
301 00 Plzeň

Mapa a podrobné informace o výdejním místě Zboží skladem objednané do 12:00 hod expedujeme na výdejní místo tentýž pracovní den. Zásilka bude na výdejním místě Tvořilka, Přemyslova 15, 301 00 Plzeň (tram 2 (Výstaviště) nebo tram 1 a 4 (V sadech Pětatřicátniků) bus 35 (Kalikova) nebo bus 20, 27, 28, 34, 41, 56, 71, 101, 103 (Sady Pětatřicátniků)) připravena k vyzvednutí do tří pracovních dní. O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni přes SMS a e-mail. Objednávku je nutné vyzvednout do 7 dní od doručení na výdejní místo (pokud si nepožádáte o bezplatné prodloužení).

Zvětšit mapu
       Tvořilka
Přemyslova 15
301 00 Plzeň
Telefon: +420 545 213 957
Email: plzen@zasilkovna.cz
Web: www.zasilkovna.cz

Otvírací doba:
Pondělí – pátek: 9:00 – 17:00
Sobota a neděle: ZAVŘENO
UPOZORŇUJEME: Zásilkovna.cz zprostředkovává dopravu a výdej objednaných zásilek obdobně jako jakákoliv jiná přepravní firma. Zákazník (nebo zákazníkem pověřená osoba) musí přijít pro balík do Zásilkovna-pointu (výdejního místa).

Osobní vyzvednutí - Uherské Hradiště (Zásilkovna - Penzion Na Stavidle)

Deliveries
	information: Image altUherské Hradiště, Na Stavidle Na Stavidle 453
686 01 Uherské Hradiště

Mapa a podrobné informace o výdejním místě V případě potvrzení objednávky do 12:00 bude zásilka odeslána na výdejní místo tentýž pracovní den. Obdržíte informační mail s notifikací „odesláno“. Do čtyř pracovních dní bude připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS. Zásilka bude uložena na výdejním místě Penzion Na Stavidle (služba Zásilkovna-point), Na Stavidle 453, 686 01 Uherské Hradiště maximálně 7 dní.

Zvětšit mapu
Zásilkovna.cz
Penzion Na Stavidle
Na Stavidle 453
686 01 Uherské Hradiště

Telefon: 266 610 588 (Zásilkovna – pobočka Praha)
Email: praha@zasilkovna.cz
www.zasilkovna.cz

Otvírací doba:
Pondělí – pátek: 09:00 – 17:00
Sobota: 09:00 – 15:00
Neděle: ZAVŘENO
UPOZORŇUJEME: Zásilkovna.cz pouze zprostředkovává dopravu a výdej objednaných zásilek. Služba funguje obdobně jako Česká pošta nebo jakákoliv jiná přepravní firma, s tím rozdílem, že zákazníkovi není balík doručen na adresu bydliště. Zákazník (nebo ten komu zákazník předal heslo k vyzvednutí) si musí přijít pro balík do zásilkovna-pointu – do výdejního místa.

Poskytovatel služby Zásilkovny je společnost Zásilkovna s.r.o., se sídlem Stružky 1326/6, 198 00 Praha 9, IČ 28408306, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 139387.

Dodání zboží do Slovenské republiky

Zboží expedujeme v den, nebo následující pracovní den po obdržení objednávky.
Standardní doba dodání do Slovenské republiky je 4–6 pracovních dnů. Faktura bude vystavena v EUR, hodnota dobírky bude přepočtena aktuálním kurzem deviza střed České národní banky (www.cnb.cz).

Platební podmínky

Zboží bude zaplaceno
a) Dobírkou – cena viz. výše.
b) Hotovostně – při osobním odběru
c) Převodem z účtu na náš účet: č.ú: 2668526001/5500. Jako variabilní symbol se uvede číslo objednávky. Zboží bude dodáno až po zaplacení (resp. po připsání kupní ceny na náš účet).

Práva a povinnosti kupujícího

a) Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží doručeno.
b) Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. V případě, že kupující neodebere objednané zboží ve sjednaném termínu, nebo si nepřevezme/odmítne převzít zásilku, budou mu účtovány veškeré náklady s tím spojené, a to včetně nákladů na administrativní zpracování.
c) Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14ti dnů od doručení, viz. Obchodní podmínky.
d) Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající je povinen nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

Práva a povinnosti prodávajícího

a) Prodávající je povinen vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který mu kupující sdělí při potvrzení objednávky. Při převzetí zboží obdrží kupující daňový doklad.
b) Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list).
c) Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
d) Prodávající je povinen vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
e) Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
f) Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy (závazné objednávky), stane-li se plnění této kupní smlouvy nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, je prodávající povinen kupujícímu vrátit celou částku nejpozději do 3 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy z důvodů nepřevzetí/od­mítnutí převzetí zásilky kupujícím. Tím není dotčen nárok na náhradu škody.
g) Prodávající si vyhrazuje právo na změnu dodací lhůty v případě nedodání zboží od dodavatele nebo prodloužením dodací lhůty. Povinností je však neprodleně informovat o změnách zákazníka.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

a) Spotřebitel má podle § 53 odstavce 7 občanského zákoníku (zákon č. 40/1964 Sb.) právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne,dopo­ručujeme nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu spolu s písemným odstoupením od smlouvy poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum přijetí provozovatelem). Následně prodávající nejdéle do 30ti dnů vrátí zákazníkovi odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.
b) Spotřebitel nemůže v souladu s ustanovením § 53 odst. 8 písm. c) občanského zákoníku (zákon č. 40/1964 Sb.) uplatňovat právo na odstoupení od smlouvy (vrácení zboží) uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace, je-li zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Reklamace

a) Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetového obchodu www.boty-outlet.cz a právním řádem České republiky.
b) Zboží lze reklamovat u provozovatele.

Závěrečná ustanovení

a) Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
b) Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného uvedenou v katalogu internetového obchodu www.boty-outlet.cz, nebylo-li v konkrétním případě dohodnuto jinak. Kupní smlouvou je kupující neodvolatelně vázán.
c) Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 01.07.2009.


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Provozovatel: ALENSA, s.r.o.
Sídlo firmy: Stružky 1326/6
198 00 Praha 9 – Kyje
IČ: 271 79 681, DIČ: CZ27179681 zapsána Městským soudem v Praze – oddíl C, vložka 102349


Adrese pro zasílání reklamací

ALENSA s.r.o.
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec


Obecné podmínky reklamace

Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách a může podat oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:
a) Reklamačním formulářem nebo popisem reklamace na kopii faktury
b) Osobním doručením
c) Na e-mailovou adresu provozovatele
d) Poštou na adresu provozovatele

Kupující je povinen uvést:
a) Co nejvýstižnější popis závad
b) Doložit doklad o vlastnictví zboží (při převzetí zboží je dodána faktura a dodací list)
>Doporučujeme, aby kupující uvedl také číslo objednávky (je zasíláno s potvrzením objednávky v e-mailu, nebo uvedeno ve výpisu objednávek)

Povinnosti prodávajícího – Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace uplatněná v záruční době

Všeobecná ustanovení:
Na spotřební zboží prodávané prostřednictvím obchodu www.boty-outlet.cz se vztahuje 24 měsíční záruka. Vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím vady zboží v zákonné 24 měsíční záruční době, kupující je oprávněn uplatnit reklamaci. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v minimální délce 24 měsíců. Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi dodacím listem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný dodací list, doporučujeme, aby ihned podal písemně zprávu adresovanou na jméno obchodníka, který vyhotovil fakturu. Reklamace bude řešena ve lhůtě do 30 dnů od převzetí věci do reklamace.

Rozpor s kupní smlouvou:
Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V tomto případě má kupující, je-li spotřebitelem, právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující/spot­řebitel nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel o rozporu s kupní mluvou věděl nebo ho sám způsobil.

Záruční podmínky:
1) Délka záruky je (mimo jiné) uvedena na dodacím nebo záručním listu. Tato doba začíná dnem převzetí a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny se záruční doba počítá znovu od převzetí nové věci. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové i původní číslo.
2) Zákazník doručí na vlastní riziko reklamovaný výrobek na adresu prodejce. Zboží musí být v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství. Ke každé reklamované položce musí být připojen přesný popis závad a četnost výskytu.
3) Prodejce po vyřízení reklamace vyzve zákazníka k odběru zboží, případně jej zašle na své náklady a riziko odběratele zpět.
4) Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
a) neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou
b) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci
c) zboží bylo poškozeno živly
d) zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
5) Na pozáruční opravy je poskytována záruka 3 měsíce ode dne převzetí věci.
6) Kontrola přebírané zásilky:
a) Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam.
b) Kupující, který není spotřebitelem je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je povinen za přítomnosti dopravce zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších právních předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Toto zpracování a shromažďování osobních údajů může být ze strany prodávajícího v budoucnu použito za účelem případné nabídky obchodu a služeb zákazníkovi. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.



zboží praha doba provozní pobočka mail kupující nebo zásilkovna smlouvy


Přihlásit se

Uživ. jméno - email Heslo
Registrovat se » Zapomenuté heslo »

Košík

Košík je prázdný

Stránky

Deichmann katalog obuvi Pokyny pro ošetřování bot - Návod k použití Obchodní podmínky Boty FAQ O botách O nás
www.boty-outlet.cz | Copyright Alensa s.r.o. ©
Partneři